REPUBLIKA E SHQIPËRISË
KËSHILLI I AKREDITIMIT TË ARSIMIT TË LARTË
VENDIM
Nr. 165, datë 16.05.2016
PËR
AKREDITIMIN E PROGRAMIT TË STUDIMIT TË CIKLIT TË DYTË, MASTER PROFESIONAL NË “MARKETING DHE REKLAMË”, TË SHKOLLËS SË LARTË UNIVERSITARE PRIVATE “LUARASI”
Këshilli i Akreditimit, bazuar në Ligjin Nr. 9741, datë 21.05.2007, “Për Arsimin e lartë në Republikën e Shqipërisë” i ndryshuar, Vendimin e Këshillit të Ministrave Nr. 424, datë 02.06.2010 “Për miratimin e rregullores për sistemin e akreditimit, organizimin dhe veprimtarinë e institucioneve të sigurimit të jashtëm të cilësisë” i ndryshuar dhe mbështetur në procedurën e ndjekur nga APAAL, raportet e vlerësimit të brendshëm dhe të jashtëm si dhe dokumentacionin mbështetës, për programine studimit, me elementët si më poshtë:
a) Emërtimi i programit: Master Profesional në “Marketing dhe Reklamë"
b) Cikli i studimit: Cikli i dytë
c) Vendimi i hapjes/licencimit: Urdhër i Ministrit të Arsimit dhe Shkencës Nr. 308, datë27.07.2012
d) Institucioni që e ofron: Shkolla e Lartë Universitare Private “Luarasi”
e) Fakulteti përgjegjës: Fakulteti i Ekonomisë
f) Kohëzgjatja (Vite/semestra): 1.5 Vite/ 3 Semestra
g) Kredite (ECTS): 90 Kredite
h) Forma e studimi: Me kohë të plotë
i) Statusi i diplomës: ofrohet nga vetë Institucioni
j) Niveli i diplomës në kuadrin e Kornizës Shqiptare të kualifikimeve: Niveli 7
VENDOSI
1. Programi i studimit Master Profesional në “Marketing dhe Reklamë” i përmbush pjesërisht “Standardet shtetërore të cilësisë” për akreditimin e programit të studimit të ciklit të dytë si dhe kërkesat ligjore akademike.
2. Institucioni duhet të marrë masa të menjëhershme që të plotësojë kushtet si më poshtë:
a. Të përmirësohet raporti i ulët i numrit të pedagogëve efektivë kundrejt numrit të pedagogëve me kontratë angazhuar në këtë program studimi.
b. Të rritet numri i titujve në biblotekë në shërbim të studentëve të masterit edhe në gjuhën shqipe;
c. Të hartohen raport/analiza financiare të detajuara sipas programit dhe cikleve të studimit;
d. Të përfshihen në raportet vjetore institucionale gjetjet në lidhje me vlerësimet e kryera nga Njësia e Sigurimit të Brendshëm të Cilësië për këtëprogram në veçanti por edhe për programe të tjera të ofruara nga institucioni;
e. Të publikohen raportete vlerësimit të brendshëm të institucionit dhe të programit të studimit në veçanti.
3. Institucionit i rekomandohet riorganizimi i programit të studimit në përputhje me Ligjin 80-2015 “Për arsimin e Lartë dhe Kërkimin Shkencor në IAL” në mënyrë që të jetë funksional.
4. Këshilli i Akreditimit i rekomandon Ministrit të Arsimit dhe Sportit që, programi i studimit, Master Profesional në “Marketing dhe Reklamë” me elementët e mësipërm, të akreditohet si i tillë vetëm për studentët që janë regjistuar duke filluar nga viti akademik 2012-2013.
5. Këshilli i Akreditimit i rekomandon Ministrit të Arsimit dhe Sportit që, programi i studimit, Master Profesional në “Marketing dhe Reklamë” me elementët e mësipërm, të akreditohet me kusht.
6. Ngarkohet APAAL të ndjekë plotësimin e kushteve dhe të rekomandimeve si më lart, e ti paraqesë për shqyrtim nga KA.
KËSHILLI I AKREDITIMIT TË ARSIMIT TË LARTË