Për Programin e Studimit të Ciklit të Dytë që përfundon me Master i Shkencave (M.Sc.) në:
1. MENAXHIM
Për Programin e Studimit të Ciklit të Dytë që përfundon me Master Profesional (MP) në:
1. MARKETING
Këshilli i Akreditimit, pasi shqyrtoi propozimet për Programet e Reja të Studimit, Master i Shkencave, të kërkuara nga Universiteti “Aleksandër Xhuvani”, Elbasan, bazuar në raportet e vlerësimit teknik dhe në përmbajtje, raportimin e Agjencisë Publike të Akreditimit të Arsimit të Lartë për procedurën e vlerësimit dhe respektimin e kritereve, bazuar në standardet shtetërore të cilësisë, arrin në këtë përfundim:
1. Përmbajtja e Programit të Ri të Studimit, M.Sc. në “Menaxhim”, nuk përmbush standardet e cilësisë dhe për këtë arsye jep vlerësimin Negativ, me argumentet:
Plani mësimor nuk paraqitet i ndarë në semestra.
Parashikohen në total më shumë provimeve se kriteri i Udhëzimit (jo më shumë se 14 provime).
Ngarkesa total në auditor për Vitin e II nuk është në përputhjet me kriterin e Udhëzimeve (600-750 orë mësimore në auditor/vit).
Ka mospërputhje të totalit të orëve në auditor dhe jashtë auditorit të paraqitur në planin mësimor.
Nuk janë përcaktuar orët mësimor në auditor për Praktikën profesionale.
Nuk është përcaktuar lista e diplomave për të cilat kërkohet plotësimi krediteve të mangëta.
Mungojnë syllabuset e lëndëve “Metoda cilësore” dhe “Marrje vendimesh manaxheriale”.
Syllabuset e lëndëve nuk janë paraqitur më të gjithë elementët përbërës të një syllabusi.
Në disa syllabuse mungon ndarja e literaturës në bazë dhe ndihmëse.
Në disa syllabuse ka mospërputhje të orëve mësimore në paraqitur në planin mësimor me ato të paraqitura në syllabus.
Fakulteti duhet të krijojë bazën pedagogjike të nevojshme për këtë nivel mësimdhënie.
Personeli akademik i angazhuar në këtë program studimi nuk ka akoma kualifikimin e mjaftueshëm, për të udhëhequr studime të nivelit të thelluar shkencor.
2. Përmbajtja e Programit të Ri të Studimit, MP në “Marketing”, përmbush pjesërisht standardet e cilësisë dhe për këtë arsye vendos kushtet e mëposhtme, pas plotësimit dhe verifikimit të të cilave jep vlerësim përfundimtar:
Kushtet:
Të paraqitet syllabus i lëndës “Treguesit matës të marketingut”.
Të rregullohen mospërputhjet midis planit mësimor dhe syllabuseve të lëndëve për ngarkesën mësimore në auditor, jashtë auditorit dhe ECTS-ve.
Të përputhet emërtimi i lëndës “marketing i eventeve dhe mjedisit” me atë të deklaruar në planin mësimor.
Të paraqiten të dhëna për aksesin e literaturës së rekomanduar në gjuhë të huaj.
Këshilli i Akreditimit, bazuar në kompetencën që i jep Ligji Nr 9741, datë 21.5.2007, Për Arsimin e Lartë në Republikën e Shqipërisë, i ndryshuar, VKM Nr. 303, datë 1.7.1999, për Krijimin e Sistemit të Akreditimit në Arsimin e Lartë, i rekomandon Ministrit të Arsimit dhe të Shkencës:
Programi i Studimit: Master i Shkencave në Menaxhim
të mos hapet
Institucioni aplikues Universiteti “Aleksandër Xhuvani”, Elbasan, për programin e studimit: MP në “Marketing”, pasi të ketë plotësuar kushtet e mësipërme për këtë program studimi, të njoftojë zyrtarisht Këshillin e Akreditimit, i cili, pas verifikimit, do të rifillojë procedurën për vlerësimin e programit të mësipërm.